pátek 4. ledna 2013

Tuňákový salát

Hezký večer,

zdravím Vás po trochu delší době. Omlouvám se za nečinnost, ale poslední dny jsem byla hodně časově vytížená, slibuji, že všechny resty napravím a budu zase pravidelně přispívat:-).

Celý den jsem strávila s Kiki a se Sárinkou na nákupech na Chodově a jsem už docela unavená, takže dnes Vám přidám jen recept na svůj oblíbený tuňákový salát a zítra/pozítří Vám ukážu, co vše jsem ulovila:)


Tuňákový salát

  • tuňák
  • eidam cihla (20 nebo 30%)
  • jarní cibulka
  • kyselá okurka
  • (cherry) rajčata 
 
pro hladového muže: přidejte trochu majonézy.

výborný je dochucený s chilli papričkami, italskými bylinkami a čerstvě mletým čtyřbarevným pepřem.

Vy si salátek dejte s kornspitzem, či jiným tmavým pečivem a manželovi dejte klíďo rohlík!:-)


15 komentářů:

  1. Super....a ma zitrejsi veceri :-)Diky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač, pak mi napiš, jak Ti chutnal Monulko:)

      Vymazat
    2. urcite pisnu komentik :-)

      Vymazat
    3. tunakovy salat je vynikajici...moc jsme si s Viktorkou pochutnali....dekuji za receptik a musim doporucit vsem ctenarkam :-)je to mnamka :-)

      Vymazat
    4. to mám radost!! Děkuju:)

      Vymazat
  2. Mňam..tak to si někdy udělám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, takhle mne vynechat :-( Měla bys to i s odvozem, ale Letňanech jsem také něco ulovila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to byla spontánní akce "kulový blesk". Brzy musíme vyrazit i my!!:)

      Vymazat
  4. Jé to mi teď připomnělo, že jsem strašně dlouho neměla tuňáka. Vlastně jakoukoliv rybu. Musím to co nejdřív napravit, jsem ostuda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jím podobný a je také moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju, to je úžasný. Zrovna jsem potřebovala nápady na lehkou svačinku do práce nebo školy, když jsem hroznej masožravec a obyčejnej ze zeleniny mi občas nestačí a nechci hřešit sušenkama z automatů :-D
    Jen mě napadlo to smíchat s těstovinama..:-) (pokud ti teda nevaděj studený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je super nápad, lepší než sušenka:). Já jsem taky masožravec:))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!