čtvrtek 28. března 2013

Den blbec

Hezký večer,

věříte na pátek třináctého? Já ne, ode dneška začínám věřit na čtvrtek osmadvacátého.

To si takhle jdete do Sephory pro samoopalovací sprej ( slovo samoopalovací jsem řekla zřetelně), slečna prodavačka Vám ho donese, vy zaplatíte a doma zjistíte, že Vám místo toho donesla pouze na opalování. No nic, alespoň mám něco k bazénu a pro ten samoopalovák si zajdu jindy.

Mimo to se stavíte pro Váš vysněný a krásný náhrdelník, který se Vám po cestě přetrhne. Zítra mám alespoň důvod udělat si procházku do zlatnictví na opravu.

Taky mi dnes přišly boty. Krásný. Na léto. Nekopírují sice nejnovější módní trendy, k ničemu se mi nehodí, ale udělaly mi radost, už jen proto, že dorazily v pořádku.



vzoreček BB od Dr.Brandta. Doporučuji spíš pro zralejší pleť (zakrývá vrásky) a pro bezproblémovou pleť. Krytí je bohužel velmi slabé. Plné balení dostanete v Sephoře za 990kč. Mně postačí Nude Magique od L'oréal, ale mamince ho koupím:).

13 komentářů:

  1. wow,ty botky jsou krasne......:-)ted si budes muset nakoupit same ruzove saticky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to není zase tak strašné... čekala jsem, že se zase rozbil kočárek nebo něco podobného... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. juj aj ja som sa zlakla co sa stalo podla toho nadpisu ale toto je este ok:) ale chapem ze nastve!

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrážky ani tak moc ne jako spíš kruhy pod očima, ale podívám se, děkuji:)

      Vymazat
  4. Ty botičky jsou nádherné, Domi a myslím, že splňují snad všechny trendy ;-) Jsou barevné a ještě mají zaoblenou špičku :) V nich budeš fešanda ... já mám s barevnými botami problém, že se bojím, že bych je neměla k čemu nosit a neuměla to sladit ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Janičko:) Já je budu nosit k jednoduchým outfitům. Bílým kraťasům a jednobarevnému tričku nebo k džínovým kraťasům a bílému tričku a nebo k nějakým šatům. Musím to vymyslet:)

      Vymazat
  5. These shoes and the necklace are to die for!! Love the color blocking details as well as the python pattern! WOW!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!